Aki a sebességet szereti .

Szia Motoros . Ha te az a tipus vagy aki szereti ha gyorsan motorozik akor meny el versenypályákra nyiltnapokra repterekre hivatalos gyorsulási versenyekre nagyon magas színvonalu versenypályák találhatók az egész országban . A nyiltnapokon megmérettetheted magad barátságosan a barátaidal és másokal . Egy pályamotoros nem száguldozik a közuton , mert ott szembejövö kereszt irányu forgalom is van valamint sok fa vilanyoszlop ház ember és gyerek . Mindenkit hazavárnak . Egy versenypályán van mentő van lasitósalak és egybéb biztonsági felszerelések nagyon nagy biztonságban tudsz ott nagyon temposan motorozni . A száguldozás nem közutra valo ahol rengeteg ember életével játszol . Repterekre is belehet idöszakosan engedélyel menni és megadott megbeszélt modon lehet száguldozni . Gyorsulási versenyeket az egész orszagban rendeznek sok sok helyen ezeken indulhatsz a te kategorádnak megfelelően a megfelelő védöfelszerelésben ez vonatkozik a nyiltnapokra és amatör versenyekre is valamint nagyon fontos a motorkerékpár felkészültsége is . Érdemes pályaidomokal felszerelned a motorodat több okból is , egyrészt van rajta alul egy nagy olajgyüjtő edány ha esetleg eldurrana a blokkod ne fojon az olaj a pályára , és ne menjen a hatsokerekedre hogy ne veszélyeztes senkit se magadat . Érdemes ráforditani a fékjeidre is kicsit jobb öszetételü fékbetétek fém fékcső esetleg erősebb féknyergek is szóba jöhetnek. Ha kezdő vagy a tuningolgatás teljesen felesleges egy sportmotor alapjában igen erős például a superbike gsxr és a gyári közöt van a pályán pár másodpercnyi különbség persze egyszerübb tuningot rakathatsz a motorodra mint egy nyitott rendszer és egy powercommander amivel hozáállitják az üzemanyag levegő keverékét a megváltozott körülményekhez optimalizálva nagyobb teljesítményt kihozva a gépedből . Érdemes komoly motoros felszerelést választanod mint az egyberészes versenyruhát és a sport csizmát kesztyüt valamint versenycsatos bukosisakot . Vásárolhatsz köridőmérő berendezést is statisztikát tudjatok késziteni lásd melyit fejlödtél vagy romlotál esetleg önmagadhoz képest . A futómüvet ne állitgasd egy perofi versenyszerelönek is rengeteg mindent figyelembe véve kiszámolva lehet optimálisra állítani a futómüvet feltéve ha az alkalmas rá . . Átételt is modosithatsz ha kiseb pályára mész kisebb átételt azaz az első és hátsó fogaskerekek méreteivel játszhatsz és a láncot vele együtt méretezed minden esetben a láncot a lánckerékel együtt cseréljétek . Amikor nagyobb hoszabb átételt akarsz elérni akor az elsö fogaskereket nagyobra a hátsót kisebre lehet cserélni ha a motor müszakilag alkalmas rá ezt ugy értem hogy elfér a lánckerék nem ér bele semibe . Gumit érdemes verseny pályagimut választanod de az már mondjuk a slik esetében esöben nem használható igy ki kell meni a boxba lecserélni . Érdemes tartalék kerékgarniturát is venned hogy gyorsan cserélgethesd a gumit de nem muszály a legtöbb pályán van gumiszerelő és gumiárus is. Sok esetben kicsivel több idö mint egy elöre felszerelt kereket kicserélni de ha nem akarsz anyit befektetni akor a gumis helyben megoldja . Lehet még javittani a motoron ugy is hogy egy komoly verseny kilométerórát beszerzel például a koso márkábol ami nagyon profi már beépitett köridőmérőlye is van . Mutatja az optimálás váltási fordulatot is egy nagy ledlámpa vilogásával . Ezek az órák teljesen kompatibilisek minden motorkerékpáral az egyhengerestől alkalmas akár 16 hengeres motorok kijelzésére is . Érdemes a motorodba verseny olajat is önteni jó minőségü szürövel hogy a magasabb fordulatú használat során keletkezett hőtöl nehezeben égjen meg és ne veszitse el hamar a viszkozitását . Ezeket az olajakat érdemes az intenzivebb igénybevétel miatt elenőrizni és hamarab cserélni mint az előirt . Lehet kapni állitható lábtartókonzolokat is amikel a méretedhez vezetési stilusodhoz állithatod a lábtarto elhelyezkedését . Sok sok száguldozást jó rajtot és jó szórakozást kívánok a legális száguldozáshoz . Minden lehetőség adot hogy biztonságosabban hajszold a gépedet . A közut nem száguldozásra való .

